خط کشی بیمارستانی

چرا خط کشی راهنما را باید انجام دهیم ؟

تابلوها نقش کلیدی در زندگی روزمره ما و در هر کسب و کاری ایفا می کنند.

خط کشی بیمارستانی-خط-کشی-بیمارستانی

خطوط راه نشان ( خط کشی بیمارستانی ) اکنون در مکان های عمومی پیچیده مانند مراکز شهری، مراکز آموزشی، امکانات حمل و نقل، مراکز مراقبت های بهداشتی و غیره اجباری است. با این حال، برای افرادی که بینایی کامل دارند، گاهی اوقات یافتن راهی پیچیده می شود، بنابراین به افرادی فکر کنید که بینایی ضعیفی دارند یا از نظر بصری دچار مشکل هستند. بنابراین، نشانه های بصری مانند نقشه ها، جهت ها و نشانگرهای سبز ، زرد یا قرمز، مقصد آنها را هدایت می کنند.

خط کشی راه نشان ( خط کشی بیمارستانی ) سیستم های اطلاعاتی هستند که محیط اطراف و محیط فیزیکی افراد را هدایت می کنند. علاوه بر این، این خطوط تجربه خود را در اطراف فضا افزایش می دهند. شما به راحتی می توانید این شاخص های راهیابی را در تهران و در شهرهای بزرگ دیگر شهری پیدا کنید.

خط کشی بیمارستانی-خط-کشی-بیمارستانی

در شهرهای شهری مانند تهران، متخصصان بهزیستی سیستم‌های سیگنالی را برای افراد دارای چالش بصری توسعه می‌دهند. این سیستم های اطلاعاتی به افراد کمک می کند مسیرهایی را در زمین خود توسعه دهند و مسیرهای خود را در مغزشان ساده کنند.

معمولاً مراکز مراقبت های بهداشتی دارای مجموعه ای منحصر به فرد از چالش های ناوبری هستند. اغلب این محیط‌ها ساختمان‌های متعددی را در بر می‌گرفتند. این امر ناوبری را برای افراد عادی در میان ساختمان ها بسیار پیچیده می کند. علاوه بر این، بیماران و خانواده هایی که به مراکز درمانی مراجعه می کنند معمولاً تحت استرس هستند.

خط کشی های راه نشان یا بیمارستانی با ارائه علائم و جهت‌های خوانا با قابلیت دنبال کردن و درک آسان، استرس را کاهش داده‌اند. و این نیز ثابت می کند که دسترسی عالی برای رجوع کنندگان دارای اختلال بینایی است.

مسیر-تردد-نابینایان

در مناطق حمل‌ونقل مانند فرودگاه‌ها، ایستگاه‌های راه‌آهن، مردم به اطلاعات مناسب نیاز دارند تا از جاده تا فرودگاه یا ایستگاه راه‌آهن و از طریق مجتمع یا سکوی پایانه به آنها کمک کند.سیستم های راه یاب جامع اغلب علائم، نقشه ها، رنگ ها، نمادها و سایر ارتباطات را با هم ترکیب می کنند. به تدریج، آنها برنامه های کاربردی تلفن همراه، RFID، نمایشگرهای دیجیتال و سایر فناوری های بی سیم را با هم ادغام می کنند.

از این رو الو خط کشی تصمیم به ارائه خدمات این نوع علائم بصری و خطوط راه نشان کرده است . چنانچه نیاز به خدمات ذکر شده دارید با ما تماس بگیرید .